sobota, 25 kwietnia 2009

Twórcy komiksu polskiego i światowego - Antologia



Swoje palce maczali:
pomysł, redakcja i grafika: DanY
korekta: ROY_V_BECK


W antologii tej znajdziesz drogi czytelniku obszerny wstęp pióra Agnieszki Wolańskiej przedstawiający historię i rozwój komiksu na świecie. W dalszej części, przedstawieni są polscy twórcy komiksów, zarówno "starzy wyjadacze" jak Bogusław Polch, Grzegorz Rosiński czy Papcio Chmiel, jak i "młode wilki", Michał Śledziński czy Daniel Grzeszkiewicz, wchodzące dopiero na arenę komiksu. Możemy poznać ich biografię, komiksografię oraz w galeriach zobaczyć przykładowe ich rysunki. Całość informacji zebrałem i zredagowałem wg. własnego pomysłu. Także strona graficzna została przeze mnie zrobiona od podstaw.Miłego czytania. Mam nadzieję wydać kolejny tom (lub tomy) opisujące twórców zagranicznych. Kiedy? Niestety pozostaje to tajemnicą także dla mnie. Miłej lektury.

2 komentarze:

  1. Doskonała pozycja, mnóstwo cennych informacji. Brakuje takich na polskim rynku. Brawo, DanY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zbiór, powinien wyjść drukiem... Minęło 10 lat, pora na tom 2...

    OdpowiedzUsuń