piątek, 1 czerwca 2012

Saga Grizli



Twórcy:
Scenariusz i rysunki: Claude Auclair


Swoje palce maczali:
tłumaczenie: s
tary niedzwiedz, Venda
korekta: -krikon-
grafa: Tecumseh
pomoc: Madzia

... Padł na mnie cień potężnego górskiego niedźwiedzia. Grizzly! Wpatrywał się we mnie swymi małymi oczkami, a stał tak blisko, że owiewał mnie jego odór. Potężna paszcza otworzyła się ukazując wielkie kły. Z gardła zwierzęcia wydobył się głuchy pomruk. Niedźwiedź uniósł się na tylnych łapach i zaryczał. Cofnąłem się o krok, na samą krawędź kamiennej platformy. Za plecami miałem już tylko strome zbocze. Przed sobą — kudłatego potwora przewyższającego mnie wzrostem. Znowu ryknął i wyciągnął łapy...

3 komentarze:

  1. Saga jest kompletnym komiksem zawierającym dwa opowiadania. Wspomniana Saga oraz Historia Spiczastego Nosa i wilka Trzy Łapy, która ukazała się już na tym blogu jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dziękuję za zeszyt wszystkim zaangażowanym. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dziękuję. Bardzo fajny komiks dla wszystkich lubiących historie o Indianach.
    juzwa

    OdpowiedzUsuń